Med kort varsel.

Filip har just rusat iväg till Gatwicks flygplats för att hinna med sitt plan till Portugal, han ska nämligen plåta där i 3 dagar(vilket bestämdes igårkväll - snabba ryck i modellvärlden minst sagt). Det var väldigt kul för han hade föreställt sig en vit strand och en soft badkläderplåtning. Så packningen bestod av badbyxor och shorts. Sen kollar han upp det hotellet han ska bo på och inser att plåtningen ska äga rum på en alptop typ, med alpinanläggning och glaciärer såg det ut som - HAHAHA. Det var den solsemestern det. ;)

Jag får alldeles strax FINBESÖK från Norwich, Cicki beslutade sig för att komma förbi på spontan blixtvisit nu när jag är home alone. Vi kan ju räkna med en efterlängtad "Girls Night Out" till kvällen. Ska möta upp mina kollegor från Vendome på Jewel(mitt f. d. jobb...) klockan 20.00 för (gratis)drinkar.

Sen åker jag hem till Sverige på söndag morgon(direkt efter jobbet). Filip ska dock jobba här i London måndag så han kommer först på tisdag. Någon vänlig själ som känner för att ta en vända förbi Skavsta Airport vid 9 snåret på söndag? Först till kvarn..

Nej, nu ska jag försöka hinna med en timmes sömn till innan jag ska möta upp Cicki. Har sovit alldeles för lite inatt.

xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0