Sthlm har blivit kallt..

Jag är helt solo i denna stad just nu. Alla mina vänner och bekanta tycks på ett eller annat sätt ha övergivit storstadspulsen för varmare breddgrader eller lugnet i skärgården. Så här sitter jag själv i min lilla studentlya, äter sushi och tittar på OS på svt play. Har spenderat dagen i mitt egna trevliga sällskap med att mata elefanter på Gärdet och se på Prideparaden. Är i valet och kvalet om jag ska stanna hemma och chilla eller ge mig ut i Stockholmsnatten. Har några bekanta som ska ut, kan bli en intressant kväll då jag aldrig varit ute med dem förr. Vore härligt att dra på sig sin somrigaste outfit och mingla med nya människor förvisso. Chilla kan man göra när man blir gammal... (Ajaj - here we go again).


Kommentarer
Frida

Vad roligt med en uppdatering. Smyger in här ibland för att uppdatera mig, men förstår att i 40graders feber kanske inte blogg aktiviteten blir jättehög. Gillar de där orden i vänstra hörnet, kände igen dig i dem alla, förutom kanske snöflingor, annars mycket bra definitioner på fröken oförutsägbar!

2012-08-06 @ 23:36:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0