Call me maybe?

 
Åh herre, 2007 hängde vi A&F butiken i London var och varannan vecka för att dregla över dessa trevliga män som jobbade där. Kommer speciellt ihåg en kväll då jag och Jo sprang på hela den manliga personalstyrkan från Abercrombie på Movida. Kan vara en av de av de galnaste kvällarna i mitt liv tror jag!? Vilka jäkla tider! Jag jobbade själv där ett väldigt kort tag innan jag fixade mitt barjobb vid Piccadilly. Vi hade personalrabatt på 30% så A&F hoodies finns det och blir över av i min garderob än idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0