Den som säger att man inte kan shoppa sig lycklig har inte hittat rätt butiker...

BikBok har galet mycket rea nu. Whitney Port kreationerna säljs ut för en spottstyvel. Jag, storfyndaren personifierad, har givetvis hunnit dit ett par vändor och tömt spargrisen. Åkte in till Gallerian en sväng nu för att jaga antydan till baksmälla på flykt med lite shoppingadrenalin. Hade de snygga läderbotsen med silverdetaljer i sikte men tyvärr fanns enbart 36or och 40or kvar. Som den shopaholic jag är nöjde jag mig givetvis inte med att gå därifrån tomhänt så det var bara att slå till på ett par platformssandaler. Jag höll på att gå loss på solglasögonen vid kassan också men lyckades lägga band på mig själv i sista stund. Den där utlandsresan jag suktar efter får nog ersättas med en bussresa till Söderköping om jag fortsätter i den här takten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0