Välkommen kära helg, du är efterlängtad!

Jag är så galet trött.... Har jobbat hela dagen och sov alldeles för lite i natt, efteråt var det AW på jobbets uteterass där det bjöds på libanesisk mat och skumpa. Det kan man ju faktiskt inte riktigt tacka nej till. Kom nyss hem och all luft gick ur mig. Det känns så lockande att dra på sig en mjukisoutfit och krypa ner i sängen just nu. Men min kära vän Jo är på visit i Sthlm från Götet denna helg. Fick just ett mess där det stod att jag gör bäst i att infinna mig på Operakällaren kl. 20.00 sharp för än mer champagne. Livet är hårt! Ska försöka ta det lite lugnare denna helg jämfört med den senaste.
 
Apropå det så blev min och Cickis vimmeldebut på stureplan.se tydligen en uppseendeväckande historia. Vår pic blev inte bara utnämnd till en av "helgens bästa bilder" utan vi omnämdes även som veckans fashion forward som "rågade trendmåttet". Hmm... Ja. Nej. Nja. (Vissa i vår umgängeskrets hade dock synpunkter på att vi snarare såg ut som 2010-talets versioner av Tratten&Finkel). Men kul hade vi! När vi var yngre så kan vi ha varit Norrköping mest vimmelbildskåta 18 åringar. Våra glada nunor med babyblå glitterögonskugga figurerade på majoriteten av uteställenas bildtablåer till de stackars Norrpishkidzens förtret. Dags för en efterlängtad comeback kanske? - lol.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0