Party it is!

Ikväll ska hela jobbet iväg på fördrink hos en av servitriserna som heter Kaja, sen bär det av till någon klubb som hette Jalouse tror jag. Har inte varit där tidigare men det ska vara en membersclub i stil med Vendome. Kan bli riktigt kul! :)

Meeen shit vad arg jag var alldeles nyss, även om jag har lyckats lugna mig lite. Jag har idag gjort lite ärenden vid shoppingscentret Surrey Quay här bredvid, bland annat lämnat in mina skor på omklackning samt köpt ett partyoutfit(på rean...). Har ju inte varit ute på ett tag så det vore kul att ha på sig nått nytt kvällen till ära!

När jag sedan ska hämta ut mina partyskor(som jag givetvis tänkte ha på mig ikväll) klockan 5 i sex är affären helt igenbommad(fast de SKA stänga klockan 18.00 sharp!). Lägg till spöregn(alltså verkligen spöregn = Cicci aka. dränkt katt), dygnsur mobiltelefon som jag lyckats tappa i en vattenpöl samt en mycket hungrig mage. Arrrrgggghhh. Dessutom såg jag de  små förädarna ligga där nyklackade och fina på en hylla precis i min ögonhöjd. Funderade under ett ögonblick på att göra inbrott.. Istället blev det stackars Filip som fick ta smällen via telefon. FÖRLÅT.

Så ikväll blir det med största sannorlikhet mina slitna, platta gladiatorsandaler då jag inte har fler high heels här i London. KUUUL. :(




Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0