Mysig heldag på stan.

Idag är det söndag vilket är lika med min lediga dag nummer 2 per vecka. Ett besök i Notting Hill var inplanerat sedan ett par dagar tillbaka. Kommer dock med stor sannorlikhet att få återvända dit vid senare tillfälle då vi kom iväg så pass sent att marknaden redan hade stängt. Men gud vilket mysigt område Notting Hill är, riktigt lummigt och fint med alla engelska radhusen i diverse färger. Vi hittade efter mycket om och men den där jäkla bookshopen från filmen som jag envisades att fotograferas framför som den nördiga lilla turist jag är.

Efter detta begav vi oss in till City igen för middag för halva priset på Pizza Express, en biljard-duell samt spela bort allt vi ägde och hade i en spelautomat. Som om man någonsin skulle kunna gå med vinst på en 10p-automat där 90% av mynten ramlar ut på sidorna?! :)

Har även kollat på billiga resor till Medelhavet, jag längtar något kolossalt efter sol, bad och ljumma vindar... Planera resor som aldrig blir av är lite som terapi för mig tror jag, det ger mig frid i själen.

Tänkte slänga med ett par bilder från dagen... :)

 
Jag vill bo i ett sådant rosa hus. Sött.











Visst är det fint här i Canada Water?! Utsikten över Canary Wharf är väl magnifik!!!


Nu ska jag försöka mig på att sova igen. Gav det ett försök tidigare ikväll men gav upp ganska snabbt. Man blir helt knäpp av den här dygnsrytmen! Jag är trött jämt känns det som(utom framåt små timmarna för då är jag piggare än någonsin).

Godnatt!
Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0