Min sista kväll på Vendome...

...Fy Faan, vad sjukt det känns.

De här 10 veckorna jag har jobbat här har bara sprungit iväg, jag har trivts så himla bra. Kollegorna, dricksen, stämmningen. Det har 99% av fallen varit ROLIGT att gå till jobbet. Arbetstimmarna har mestadels sprungit iväg och jag har haft kul undertiden. Jag kommer sakna alla härliga människor så himla mycket! :(

Hade det inte varit för att jag i princip "måste hem" så hade jag lätt stannat i några månader till åtminstone, sedan framåt november/december hade nog jag och Filip styrt kosan mot varmare breddgrader, typ Australien. Det var så det var planerat.


Nu väntar ju istället plugg; Civilekonomsprogrammet på Lunds Universitet.

Vad har jag gett mig in på?!? Känner mig lite ångestladdad för närvarande. Det enda jag vet just nu är att...

- 25e Augusti går planet hem till Sverige. (Den stora frågan; hur mycket övervikt kommer man behöva betala, shoppat lite på senaste hrrrmm.)

- 28 Augusti ska jag befinna mig på "upprop/inskrivning" i Lund. (Jag har ingen koll på något just nu..)

- 1e September flyttar vi in i våran nya lya i Jakriborg som Lina och Rickard har fixat åt oss, DET ser jag fram emot som tusan! (Berättar mer när jag vet)

Imorrn eller på måndag blir det förhoppningsvis Stonehedge, sedan flyttstädning och packning. Nu ska jag hoppa in i duschen ta mig något att äta och fixa mig inför kvällen. Jag vaknade för inte allför länge sedan och min frukost idag bestod av ett halvt paket Ben and Jerry's "Phish Food".. Mums.

Kvällens mål är att försöka undvika/överleva den traditionella "Flamming Lamborghinin" som jag hörde Ken muttra något om igår. Det är en kombination av en rad olika shots som serveras i ett martiniglas som man tänder på så att det brinner om spriten, denna dricks sedan med ett sugrör. Denna procedur är lite av Kens "favoritess i rockärmen" så att säga...





Åhh, jag vill inte lämna Vendome Mayfair och London.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0