Bye Bye London...

Vill inte lämna London.

Jag har lärt mig att älska den här staden, någon form av hatkärlek på gott och på ont.
London har blivit en del av mitt liv, en viktig del av mitt förflutna.
Frågan är om jag återkommer, den känslan är lite jobbigt.

Framtiden känns oviss, ska jag vara ärlig så gör den känslan mig lite nervös.
Men, men. Det är väl bara att vänta och se. Saker och ting ordnar sig ju alltid på ett eller annat sätt.

Nu ska jag fotsätta packa och städa, sen bär det av till stan en sväng innan vi åker mot flygplatsen sent inatt/tidigt imorn bitti.

Ses snart! Ska bli så grymt kul, har saknat Er därhemma väldigt mycket!

XXX








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ciccis

#Stockholm. #Student. #Partyanimal. #Småstadstjej. #Reslust. #Sommarkvällar. #Historia. #Kontorsråtta. #Torres. #Perfektionist. #Hobbypsykolog. #Slalom. #Singel. #Skärgård. #Mode. #Slott. #Snöflingor. #Vänner. #Bartender. #Vädur. #Drömmare. #CocaCola. #London.

RSS 2.0